Det absolut värsta jag vet!!!

Är när man måste göra saker som man verkligen avskyr!!
Tvätta är inte direkt min starka sida men stryka, det är något jag helhjärtat verkligen utan några som helst invändningar AVSKYR..
När Li bodde hemma så strök hon alltid mina kläder (Ja hon har något fel i huvudet jag vet) men det var sååå skönt att slippa.. Hon tycker det är rogivande eller nåt.. Hon är väldigt konstig!!
Sen måste jag städa också och betala räkningar.. Vem orkar!?

Ja det kallas väl att bli vuxen!! Sa Frida imorse när jag beklagade mig över allt som jag var tvungen att göra men verkligen inte ville.. Måste ju då understryka att jag VERKLIGEN inte hade någon som helst lust över huvud taget att ta tag i tvätt och matlagning när jag kom hem...

Jag ville bara sova,,  Var sjukt trött efter att jag gjorde naglar igår.. Jag tror det beror på att man blir trörr när någon sitter och pillar med ens händer.. Hoppas att jag är lite piggare när jag kommer hem ikväll med tanke på ALLA måsten!

Först ska jag gå en promenad och sen måste jag laga middag så jag har en matlåda imorgon och sen blir det strykning framför tv:n och städning..

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0