Drömmar!

Jag undrar på riktigt varför man drömmer!
Konstigt hur man sätter ihop händelser och personer man har träffat till helt obcena situationer.
Jag skulle aldrig på riktigt bete mig så som jag gör i mina drömar.
Så då åter till varför man drömmer. Det finns ju olika teorier. En del påstår att drömmar har olika betydelser, håller på med drömtydning och så vidare. Jag själv tror att det är det är ett sätt för hjärnan att bearbeta intryck och kännslor.
Sen finns det säkert männsikor som drömmer sanndrömmar också det är inte det jag säger men nä.. Jag har inte riktigt förstått meningen med drömmar.
Jag hoppad att man i framtiden kommer kuna spela in sina drömmar och kolla på dem i efterhand. Vore ju hysteriskt roligt..

Nä nu ska jag uppdatera växeln=)

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0