Hur fungerar män!?

Jag har funderat fram och tillbaka och kommit på att det inte är någon idé att fundera kring detta. Vi Kvinnor kommer aldrig någonsinn förstå hur män tänker. Saker som vi lägger jätte stor vikt vid bryr de sig inte ens om!
Någon som läst boken spelet eller the game!?
Jag undrar om man blir klokare. Jag ska köpa den idag.
Någonting som guidar en lite i djungeln av mäns tankar.
Eller så kanske det  är så att de tänker precis lika som oss men att vi bara inte har fattat det än! Det kanske bara är ett jävla rävspel allt ihop. Och i så fall vill jag inte vara med!

Haha boken kommer att inköpas idag och jag återkommer med en recension och fortsatta funderingar kring detta ämne.

Nu måste jag också påpeka att klockan endast är 07.20 vilket verkligen bevisar hur pass mycket jag funderar kring detta.. Nä nu får det vara slut!

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0