Jag är på bra humör idag!

Ska möta upp en killkompis efter jobbet och ta en fika, fast får jag som jag vill så blir det ett glas vin på Fridays!!
Jag tror inte han kommer va speciellt svårövertalad=)
Sen ska jag hem till Lojji igen.. Kommer förmodligen sova där ikväll igen!!
Det är så mysigt hemma hos henne och hos mig är det bara KAOS.. Ska ta itu med lite på Lördag när man e pigg.
Måste lägga ut soffan på blocket vilket är ett projekt i sig, fast egentligen är det inte så jobbigt det är nog bara jag som är lat. O ja så är det!! haha

Men nu ska jag bara koncentrera mig på mina vänner ikväll för dem är det bästa jag har=)

Det roliga va när jag sa till honom att jag köpt boken(spelet) var han väldigt snabb på att fråga varför jag hade köpt den!

Han: Varför har du köpt den den är ju en raggningsbok för killar!
Jag: Jo men man måste ju kunna försvara sig mot era onda krafter..
Han: Det borde vara förbjudet för tjejer att läsa den boken!!

Haha jag tror inte han vil bli BUSTED!! Vad tror ni??

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0