Semlor ger mig en klump i magen!



Lovade mig själv imorse att jag inte skulle äta en semla idag, men självklart föll jag för frestelsen när de 130 semlorna som jag beställt till jobbet kom. Jag orkar inte med mig själv ibland... AAARGGGHHHH Jag som verkligen brukar kunna motstå frestelsen men icke icke!!! Blir så irriterad på mig själv...
Var och tränade på luncen men nu går jag ju +-0 hur kul är den när man äntligen har börjat komma igång.
Nä nu blir det promenad ikväll också, fast idag får jag sällskap och det gör ju allt så mycket roligare..

Mycket bra jobbat my.. Ska nog börja skriva hur jag tränar och äter.. Kanske bli man lite mer peppad då?? Hmm vi kan ju göra ett försök.

Tisdag:
Frukost: 1 tallrik lättyoghrt vanlij med solrosfrön, 1 glas Proviva björnbär + en rostad macka utan något på!
(Kanske ska strunta i mackan imoron!?)
Mellanmål 10.30: En banan
Lunch: Liten Sushi (9 bitar)
Mellanmål: Semla (ÅNGEST den låter jag definitivt bli imorgon haha)

Sen tränade jag på gymmet en timme på lunchen, ska ut och gå en långis med Marietta ikväll också..

Hmm kom på att jag kanske ska göra detta på kvällarna istället.. Nu hamna juh inte middagen med!!
Aja man kan inte komma ihåg allt!!
Får väl göra en uppdatering senare ikväll!!!

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0