Varför Varför Varför!

Hur kommer det sig, att man är så omedveten om saker som händer runt omkring en!
När man hör om hemska saker som står i tidningarna tänker man bara att det händer aldrig mig, tills allt vänder och det slår en i ansiktet!
Fick ett samtal idag som förändrade hela min syn på livet och vilka vändningar det kan ta!
Varför just ni varför just du? Varför!
Att det ska finnas en mening med det som hänt har jag väldigt svårt att tro..
Plötsligt grips jag av en kännsla, vill bara krama alla som betyder någonting för mig. Vill säga att jag älskar er 5 gånger om dagen istället för en gång i månaden.
Trodde för två sekunder att du var borta och det var de värsta sekunderna i mitt liv...
En riktig tankeställare.. Var noga med att berätta för dem du älskar att du älskar dem.. De kan tas ifrån dig inom loppet av minuter. Tanken är skrämmande..

Jag är förtvivlad och samtidigt lättad. Tänk om det hade varit er båda. Kunde den helgen inte bara försvinna. Aldrig hända, tas tillbaka!!!

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0