Börjar arta sig=)


Den 8 December kom jag på att jag ska sluta äte godis chips och läsk.. Det har jag kämpat med i en månad imorgon och det är faktiskt inte så jobbigt som man tror.. Mest första veckan som man har lite abstinens..
Då vägde jag 67.1 (I Dont like)

Men imorse när jag ställde mig på vågen fick jag min belöning. 63.7 (I Like)
Nu är det bara 1.7 kilo kvar så har jag nått mitt mål.

62 är det absolut bästa nummret jag vet.. I alla fall på vågen..

Håll tummarna för mig nu=) Jag har två månader på mig så det ska jag väl klara=) Då har vi ett nyårslöfte som vi kan bocka i som avklarat.. Så ska man bara försöka hålla det till beachen 09 men det ska väl inte vara några problem=)

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0