Jag börjar få lite styrka tillbaka!

Tror jag i alla fall. Det känns som om någonting fyller mig från insidan.
Som ett tomt skal som fylls igen.
Känner inte att saker är jobbiga. De känns mer som utmaningar, och dessa kommer definitivt göra mig till en bättre människa. En människa som jag vill vara. Jag kommer bli starkare av det här det vet jag.
Sådana här jobbiga saker som måste fixas.
Gå till tandläkaren, gå till vanliga läkaren, försöka hitta en lägenhet som passar mig!! Bara massa massa stök. Det är ju jobbigt sånt här. Man ska boka tider, springa på visningar och för att inte tala om hur mycket det kostar att gå till tandläkaren.

Haha aja det är väl bara att ta itu med det, kommer kännas så bra när jag är klar!!!

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0