Sakta men säkert!



Börjar jag komma tillbaka och bli mitt vanliga jag igen..
Har haft så otroligt mycket att tänka på de senaste veckorna och därför har det fallit sig naturligt att jag inte har bloggat så mycket.
Har också varit på extremt dåligt humör mycket för att jag inte kunnat träna och varit sjuk. Vilket har gjort att många i min omgivning har fått lida en del, eftersom jag tagit ut det på dem.. Men som tur är har jag de finaste vännerna i världen som står ut med mig..

Sitter på jobbet nu.. Skickar en tanke till dig Ann.. <3

Ska ha support-aktivitet ikväll.. Åka Go-Cart haha stavas det så?? Käka middag och så men ska nog ta det ganska lungt. Det blir nog trevligt.. Skickar in lite bilder på det sen!! Kommer nog se fruktansvärt rolig ut i den där dräkten haha men det bjuder jag på!

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0