Veckan som gått! Fredag och en insikt!

Veckan i korthet!

Måndag: Var en stress stress stress dag på jobbet. Hade hundra saker som skulle göras men att klaga ligger inte riktigt i min natur:P Dessutom går dagarna mycket fortare när man har saker att göra. Körde ett pass på gymmet också efter jobbet. Skööönt att äntligen komma igång=) Efter det åkte jag hem och städa och kollade på en underbar film med Sandra=) Blood Diamond... Jag kan inte fatta att jag inte sett den innnan. Så fantastisk och jag har tjatat om den hela veckan till alla jag känner=)


Tisdag: Tränade på lunchen med Angelica och slutade kl 15. Hur skönt som helst. Hela min avd bestående av mig Ann Jess och Angelica åkte hem till mig och hade avd-möte. God mat, vin och en film i utbildningssyfte vart det. Så mysigt!!

Onsdag: Jess sov hos mi g och vi gick upp jätte tidigt på onsdagen, åkte in till gymmet och körde ett pilatespass. Jag älskar att träna på morgonen.. Tycker man får så mycket energi av det! Hade sen Pmå-möte med Jess som gick sååå bra.. Känner mig verkligen peppad av henne! Efter jobbet åkte jag hem och så kom Frida över!!! Frida ska förhoppningsvis flytta in till mig.. Kommer bli grymt! Så vi käkade middag och hade det supertrevligt.

Torsdag: Jag och Jes var och spådde oss. Det var väldigt spännande.. Haha konstigt att de kan veta så mycket saker om en=) Hon sa mycket bra saker som absolut är värda att tänka på=) Sen efter jobbet åkte jag hem och träffade Pappa och vi pratade igenom hela Flyttsaken över en supergod middag på Greken.. Jag älskar verkligen grekisk mat!!





FREDAG: Är det idag och jag skulle ha tränat imorse men så blev det inte av olika anledningar som jag inte kunde påverka.. Ska idag hem till söta söta söta söta Emma och äta middag innan vi ska vidare hem till en kompis som fyllt år. Är så glad att vi börjat umgås.. Emma och jag kommer så bra överens, vi har så lika värderingar och kan verkligen ha otroligt intressanta diskussioner=) Det är något jag verkligen uppskattar!
Så ska till henne direkt efter jobbet.. Kommer bli såå trevlans=)

Och nu till insikten!
Man måste inte alltid komma bra överens med alla, man måste inte vara kompis med alla.. Man kan faktikt som pappa säger sätta sig på ett moln. Tänka lite på varför man stör sig på att människor beter sig som de gör och hur det faktiskt påverkar en. Och då dra slutsatsen att man faktiskt mår bättre av att skita i det.
I det stora hela handlar det ju om att man ska må bra i sig själv och vara stolt över hur man själv beter sig och är emot andra människor. Den inställningen är det nästan bäst att ha... Sen handlar det iof mycket om inställning och där kommer vi till mitt problem. Jag väljer att må dåligt och störa mig på hur andra människor väljer att bete sig istället för att bara strunta i det!! Jag tror jag måste jobba lite på det...

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0