Jag vill någonting!

Jag känner en oro! Eller kanske mer ett frågetecken!?
Känner mig inte riktigt nöjd med min situation som är nu.
Borde jag klaga frågar jag mig själv ofta? Borde jag vara missnöjd.
Jag har en fantastisk lägenhet, en roomie som jag gillar. Ett bra jobb. Och ändå så är det någonting som fattas mig.
Jag tycker det känns som om jag står och trampar på samma ställe. Jag kommer lixom ingen vart.
Och att då försöka intala sig att man trivs med sin tillvaro leder då till en slags deprition som jag verkligen inte vill hamna i.
Hur gör man då för att bli kvitt dessa jobbiga kännslor.. Jo förslagsvis så gör man någonting åt saken. Det värsta är ju bara att jag inte på långa vägar inte lyckats komma fram till vad jag vill över huvud taget.

Har bokat in en middag nu med min kära far!!! Han lyckar alltid på något vänster få mig att må bättre om så bara för en stund. Han kanske kan guida mig lite om hur jag ska göra med allt..

Just nu känns allt ganska hopplöst!=(

// ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0