If I Let Go... I will fall without a doubt.

Att känna att någonting håller på att förändras är skrämmande. Läskigt men samtidigt spännande. Jag vet att om jag river ner de muarar jag byggt upp omkring mig och låter mig älskas så kommer jag bli förvånad över hur långt jag kan komma. Om jag är ärlig mot mig själv så kommer jag klara detta. Det kan göra ont men sånt går över.. Det kan också bli fantastiskt och då har jag ett helt nytt liv att se fram emot. Vad är egentligen det värsta som kan hända? Man måste våga chansa. Våga ta en risk. Våga hoppa utan att man har någon garanti på att man kommer landa mjukt. Man måste våga..



Jag tänker Våga... Och jag tänker Vinna<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0