Har varit och Handlat på lunchen!

Börjar känna mig lite förkyld.. Typiskt så här precis innan man ska åka på konferans.. Så jag åkte till apoteket och införskaffade mig alla möjliga bra att ha saker när man är förkyld. Nässpray halstabletter mjuka näsdukar och någon slags tablett, som tydligen ska lindra förkylningar.. Men vi får väl se. Ska hem efter jobbet och lägga mig tidigt. Köpte en resväska och en bok också det tar ju tre timmar och åka så det kunde väl vara bra tänkte jag. Jag köpte Snabba Cash av Jens Lapidus. Den ska ju tydligen vara hur bra som helst säger Maria så jag får väl lita poå henne.
Lägger självklart in lite bilder på mina nya fynd senare..  Har sladden hemma så jag fixar det innan jag går och lägger mig=)
// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0