Kvällen och bilderna jag lovade!

Hej hej!!! Var ju som sagt och köpte lite grejer idag på lunchen!

Massa saker från apoteket för att kunna kurera mig inför konferansen..
                                  
Näs-spray några naturtabletter halstabletter och extra mjuka servetter!!! Så man inte blir så röd under näsan. Dem är toppenbra faktiskt kan starkt rekomendera dem.

Köpte också en ny lite mindre reseväska.. Kännde att jag ville ha en som jag kunde rulla, det blir så jobbigt när man måste bära på tunnelbaner och bussar och liknande.



Passade också på att köpa Snabba Cash av Jens Lapidu eftersom jag har hört att den ska vara riktigt bra.

Den kommer vara alldeles utmärkt sällskap på den långa tågresan:P

Vad brukar ni göra när ni åker tåg???

Robbans mamma fyller år på Fredag. Dagen efter mig det är ganska roligt=) Sprang in på RR och köpte en liten present till henne från mig och Robban...
Vad som va i får ni se en annan dag=)

Blir nog ett uppehåll medans jag är iväg på konferansen men glöm inte att kika förbi sen för det kommer va gryyymt mycket fina bilder på alla oss från göteborg=) Kanske att jag hinner med ett kort inlägg innan jag drar imorgon.. Vi får se..

Ha nu en riktigt trevlig vecka allihop.. Det ska jag ha:P

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0