En myskväll!

Konstigt hur mycket bättre man kan må bara genom att få prata igenom allt med någon som inte är så insatt.
Som är helt opartisk och kan se saker ur en helt annan synvinkel än en själv.
Mycket upplyftande faktiskt.
Känns bra att jag fick städningen gjord också den har jag verkligen gått och grämt mig över..
Det är roligare när man har någon att visa upp det för.

Vi har haft en riktigt myskväll jag och Miccan. Tjejsnack och hör och häpna så målade vi naglarna..
Alltså har jag klarat av två moment nu som jag verkligen inte hade lust med..
Tack Miccan..

Ska på middag hos Bossen imorgon.. Kommer bli sjuuukt trevligt att verkligen bara släppa loss med tjejerna..
Man måste omge sig med människor som utstrålar bra energi när livet är jobbigt.
Och som tur är har jag massvis med sådana människor runt omkring mig..

Ett STORT GRATTIS till Malin också måsta jag ju sticka in som skrev kontrakt på sin lägenhet ikväll. Det är du verkligen värd gumman, sån tur att allt gick vägen. Vet hur otroligt mycket det betyder för dig..

Du är min PINGLA!!!!



...

Kommentarer
Postat av: Malin

TACK min älskling! Du får låna mitt badkar ALLA dagar i veckan :) Champagne får du också mitt lilla hjärtegull. Saknar dig massor här uppe i Dalarna, åker i övermorgon, my god!!



GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR MIN LOVE!! :)

2008-12-23 @ 20:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0