Fredagsmys med Pappa!

Har äntligen kommit på ngt att göra i stället för att sitta här hemma och sura som jag gjort hur länge som jelst nu. Har ingen lust att göra något speciellt heller eftersom jag verkligen är på bättringsvägen nu..
Så ringer min sööööt pappa och frågar om inte jag vill komma över till honom och bara somna i soffan och kolla på någon film. Okej tänker jag.. Det är ju inte direkt jobbigt. Han kommer ju och hämtar mig. Skönt med lite miljöombyte eftersom jag har varit på smma yta i 6 dagar nu. Skönt att få komma hem till pappa och prata lite med en riktig människa i stället för tv:n. Haha, så fick jag en anledning att duscha också vilket inte känns så himla viktigt när man bara ligger under täcket i soffan hemma:P



Ser nu att jag kanske skulle behöva lite smink för alla röda prickar i nyllet men vem orkar!? Det är ju bara Papi!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0