Glatt uppvaknande!

Idag vakna jag av att Emelie ringde och sa att hon va i stockholm.. Hon dubbar precis bredvid där jag bor och frågade om hon inte kunde komma upp en stund efter de.
Jätte kul att träffa henne eftersom hon pluggar och bor i Umeå numera. Så vi har pratat en massa och så bestämde vi oss för att åka till Kista C och äta lunch och shoppa lite.



Detta var det första jag hittade. Nya träningskläder. Detär mycket roligare att gå till gymmet om man känner sig fin. Håller ni inte med mig?!

Den här söta klänningen hittade jag på Gina och kunde självklart inte motstå!

Plus en mysig kofta såhär i höstmörkret. Det är välbehövligt=)

Har hur som helst haft en mycket roligare dag än vad jag hade väntat mig, Verkligen jätte kul att träffa knoddas igen=)

         

Snart kommer Farmor och Farfar förbi en sväng också det ska bli trevligt. Sen får vi  väl se vad kvällen har att erbjuda=)
Tänkte kanske hinna med en promenad runt sjöarna också innan det blir för mörkt!!

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0