Äntligen hemma!

Jag har äntligen kommit hem till min älskade pojkvän.
Han är och hjälper en kompis med en motorcykel tror jag:P Han ska komma och hämta mig alldeles strax.
Är helt otroligt trött. Jobb träning och sen den här resan ut hit det tar juh typ en timme.

Att bero på de. Åka kommunalt i stockholm är verkligen en upplevelse.
Det känns inte riktigt som att folk ha någon uppfattning om hur man beter sig när man är ute bland folk.
OCh att folk inte har någon som helst respekt för gamla människor är ju verkligen upprörande. Jag skulle gå på tunnelbanan och så fort dörrarna öppnas så bara möljar folk sig in trots att det står en stackars gammal tant och ska av med sin rullator. Jag väntar vid sidan av dörren och hjälper henne av..
Gissa om hon blev glad, klappa mig på axeln och sa.. Det borde verkligen finnas fler som du..

Ja det borde det. Tänk om det hade varit din farmor eller mormor eller kanske mamma hur skulle du känna om ingen hjälpte henne.

Värt att tänka på tycker jag!!!

// Mysan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0