Att vakna på dåligt humör!

Måste ju vara det värsta i hela världen.. Att bara känna att allt är sååååå jobbigt och att man ´bara vill ligga kvar i sängen och gosa med älsklingen hela dagen.
Var till och med otrevlig emot honom.. Hahah tur att han står ut med mig..
Idag ska jag äta lunch med Sandra, det ska bli smaskens.. Vet inte vart vi ska äta än men jag tror att det får bli någonstans här i närheten.. Pallar inte sticka iväg långt.. Skulle iof vilja köpa ett nagellack, ett svart som heter black pearls.. Det är jätte fint.. Min syrra hade ett sånt men det tog hon självklart med sig när hon flyttade ifrån mig.
Efter jobbet idag blir det träning och sen ska jag åka hem till Robban i Haninge.. Kanske att det blir en fika med Frida och Dennis.. Vi får se!

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0