Ganska trött!!

Har städat enda sen jag kom hem. Jag är verkligen heeeelt slut.
Jag förstår inte hur man ska orka med hela livet.. Det är saker som MÅSTE göras hela hela tiden.
Ibland vill jag bara bli liten igen. Kommer ni ihåg hur det var... Det fanns inga måsten. Bara här och nu..
Önskar verkligen att det var så ibland, att man inte behövde tänka så mycket på alla andra runt omkring en.
Man måste nog ransaka sig själv och ifrågasätta vad som verkligen är viktigt här i livet om man ska orka över huvud taget.
Robban kommer snart och vi ska åka och handla lite grejer som behövs till imorgon. Kommer bli sjuukt trevligt och jätte kul att Sandra och Dennis äntligen får se hur vi har det här.

Ibland känns allt bara lite jobbigt. Ni där ute känner säkert igen er. När det känns som att man har så mycket att göra att tiden bara inte räcker till och att uppskattningen för den tid man lägger ner kanske inte riktigt kommer ända fram.

Hur som helst.. Dags att sätta sig i soffan och varva ner etfer den här hysteriska eftermiddagen/kvällen..

Massa Kramar

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0