Halva dagen har redan gått!!

Skrämmande hur fort det går ibland:P
Har gått en "lamprunda" på kontoret med angelica hela morgonen snacka om spring...
Ska äta lunch med en två kollegor, en som precis fått barn... Guuud vad mysigt att få gosa lite...
Sena dagar den här veckan jag tycker att det är mycket skönare att börja tidigt och sluta tidigt än att börja sent och sluta sent.
Robban skulle göra något jobb hemma i haninge idag så jag får sova själv.. Men det gör inte så mkt. Ska ta itu med lite grejer i lägenheten, typ skura lite golv och tvätta lite. Sånt som behövs ibland..
Kanske hinner med att köpa en yoga-matta också då kan jag ju sysselsätta mig med det!!!

// Mysan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0