Hysterisk morgon=)

I morse va jag uppe med tuppen och skulle åka och simma med Sandra.



Fick skynda mig som attan för jag skulle åka med Robban. Men vad tror ni händer. När jag precis är på väg ut ur dörren så möts jag av en post-it: GLÖM INTE MATLÅDAN står det på den. Jävla skit tänker jag och kutar in och slänger ner maten i en påse för att sedan SJÄLVKLART glömma den i robbans bil. Jag ORKAR inte... tänker jag hundra gånger. Men sånt är livet..
Han ska komma och lämna den till mig under förmidagen snäll som han är så jag får i mig lite lunch..
Har stressat som attan nu på morgonen på jobbet också. Mycket som ska göras.
Ska skynda mig in i ett möte nu så hörs senare=)

PÖSS

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0