Igår kväll!!!

Var jag på ett event på Volkswagen. Med lite modevisning, mat och vin.
Var där med Jessica och Angelica.. Hur härliga som helst speciellt Angelica eller vad säger ni
 Såååå typiskt henne att göra värsta minen.. Söta är ni i alla fall!!

Hittade en kjol och ett halsband. Jag som verkligen sa åt mig själv innan att jag inte skulle köpa någonting. Ja hur bra gick det tror ni.





Men jag ångrar det absolut inte.. Jag älskar både kjolen och halsbandet. Tur att jag hade dem med mig för annars hade jag förmodligen inte köpt sakerna och gått och tänkt på det hur länge som helst... (Det gör jag alltid)

Sprang också iväg innan vå åkte till kicks och köpte några nagellack och en foundation från maxfactor... Superbra... Jag älskar verkligen Mavalas lack eftersom det är så små burkar. Man använder ändå aldrig upp de där stora burkarna. Dom ligger ju bara och torkar ihp.


Skulle egentligen ha tränat idag men det blev sååå jävla stressigt imorse så jag glönmde mina kläder hemma. Får ta igen det i helgen.

Hej Hopp!!


// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0