Kvällen so far!!!

Jahapp. Hann inte mer än komma in och hänga en maskin tvätt innan sandra kom. Vi har haft en jätte mysig kväll hon och jag. Robban är också här men han sover mest.
Lagade köttfärslimpa till middag den vart hur god som helst:P

Här är jag mitt uppe i allt!

Sen har min söta Sandra hjälp mig att designa om bloggen.. Vad tycker ni? Headern måste nog bli lite längre.. Får klura på de, men i övrigt är jag hur nöjd som helst.. Tack så mycket älskling!

Den här tog hon själv. Jag försökte ta en bild när hon satt och pysslade men tydligen blev hon inte så nöjd eftersom hon tog den här efter att ha sett den jag tog.. Du är så söt gumman.

Sen tog hon en bild på mig som skulle bli muppig men jag tyckte den blev ganska bra faktiskt.

Vad tycker ni?

Nu ska jag väl ta och göra ett ryck, städa lite och packa väskan inför simningen imorgon bitti. Vi hörs imorgon när jag kommit till jobbet..

Puss!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0