Storm!

Vaknade upp till regn rusk och blåst. Det är ganska skönt med såna dagar ibland. Jag och Robban har bakat bullar idag.

De vart inte så fina men oj så goooooda.. Jag tänker dock helt och hållet ta åt mig äran för dem eftersom han bara stod bredvid och tittade på.. Haha men jag visste från början att det skulle bli så. Man förvånas inte av någonting längre.

Vi hade en jätte lång mysig frukost också. Jag är så otroligt lycklig att jag har träffat den här helt underbara människan.
Ikväll ska vi på middag hos hans mamma. Sandra och Dennis kommer också ska ge dem några bullar. Har redan tryckt i mig tre.. Haha att man aldrig lär sig att lagom är bäst.
Skulle igentligen velat ta mig till gymmet idag också, men en sån här dag saknar man verkligen motivation till någonting. Förutom att gosa in sig i Robbans arman och bara vara.

// Mysan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0