Finding my way back!



Att hitta en väg tillbaka, gör man bäst på egen hand..
Det vet jag av erfarenhet.
Jag vill inte ha någon just nu.
Jag vill ha mig själv tillbaka.
Vem har sagt att det är lätt?
Inte jag!
Varför blev allt så konstigt!
Vem talar Sanning och Vem ljuger!?

Att ta det steget jag tog var inte lätt. Ett beslut som skulle rasera hela min värld.
Men det var nödvändigt, för min egen skull.
Skulle jag velat att det var annourlunda? Kanske!
Jag kanske skulle vilja att DU inte är ledsen!
Men innerst inne så vet jag att jag tog rätt beslut..
Jag behövde bara en knuff i rätt riktning!
En väldigt god vän gav mig vad jag behövde.

Att hitta tillbaka tar tid!!
Men jag kommer vara stark. Jag kommer tillbaka. Den roliga, spralliga, energiska My!!!
Hon finns där inne hon behöver bara tid!

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0