Hmm One tree Hill är nog inte så tokigt i alla fall...

Eftersom det är ett himlans tjat om One Tree Hill så tänkte jag att jag ju måste se det från början.
Så jag beställde hem de första två säsongerna från CDON.com!

Hade en mycket trevlig kväll för mig själv med de tre första avsnitten och jag måste ju säga att jag har blivit fast. Fast på ett bra sätt=)

Vaknade i rävottan imorse 06.00 för att vara exakt.. Kunde inte somna om.. Det är lkite ovant att inte sova med någon nu när man är van. Men jag gjorde iordning lite frukost och kollade på avsnitt fyra innan jag började göra mig iordning.

Idag är det Julfest med jobbet och sedan utgång med några vänner som jag inte träffat på ett tag.. Kommer blir skojj vill bara att vädret ska bli lite bättre så mina skor inte blir förstörda.

Men sånt får man ta här i livet=)

Jag tror inte det blir fle inlägg idag kommer bli stressigt men lita på att alla bilder kommer imorgon=)

// M


Kommentarer
Postat av: Robin

Men e du singel nu? De kan väl inte va sant!

2008-12-12 @ 10:28:54
Postat av: Anonym

Ja säger ju de. De är den bästa serie som någonsin funnits lr ommer finnas!



Puss

2008-12-12 @ 14:27:25
URL: http://metrobloggen.se/LoveIsLife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0