Måste ju visa lite vad som hänt=)

I torsdags förra veckan så hade vi pepparkakshusbyggen (det blev ett oväntat långt ord där) och lite glöggmingel på jobbet..
Här har vi lite bilder från det=)






Kvällen vart mycket lyckad förutom att jag brännde mig på dt där jävla sockret. Det går nog inte riktigt att förklara hur varmt det egentligen är har haft världens blåsa på vänster ringfinger typ i en vecka nu och den bara vägrar ge sig men snart försvinner den nog.

I helgen som var va jag nere hos min söta storasyster som har flyttat ifrån stockholm och lämnat mig för att flytta till vaxjö. Tufft men sånt är livet.. Känns konstigt har nog inte riktigt vant mig vid att hon är borta än fast hon flyttade för över 6 månader sen.. Vissa saker kommer man bara inte över.



Min storasyster precis där hon trivs bäst haha!!



Och oj hoppsan rosetten var inte knuten ordentligt så det måste man ju skynda sig att dölja (jag har alltid hävdat att det är ngt fel på henne) Haha



Lilla och Storasyster ganska lika kanske=) Mi och Li bakar Lussebullar=)



Sandras fina pepparkakshus=) Du är duktig du sötnos

Sen till sist måste jag visa bilderna jag tog nere i källaren. de har nämligen gjorts om en del sedan jag var där sist..
Verkligen huuuuur fint som helst=)





Och för alla som känner mig väl så JA!!!! det var i den soffan jag spenderade min helg.. Så nu behöver ni inte ligga sömnlösa över detta!!!

Att bero på sömn.. Det blir en lång dag imorgon så det är nog bäst att gå och sussa nu=)

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0