Glömska kommer över mig haha!

Det är inte lätt när det är svårt! Undrar hur många ggr om dagen jag säger de orden!!
Jag glömmer bort min blogg haha kanske var ett misstag att börja skriva när jag inte gör det ordentligt=)
Skit samma det är ju ändå bara för min egen skull jag skriver...

Lördag: Efter att jag skrev i Lördags kollade jag, lojjan och tobbe på film, kan ju då förståss inte komma ihåg vad det var vi kollade på självklart eftersom jag har ett minne som en guldfisk.. Att jag kommer ihåg att vi kollade på lejokungen 3 efter den första filmen kommer jag dock ihåg av någon konstig anledning. Kanske dags att inse att jag är tre år och inte 20 haha. Spelar ingen roll iof eftersom jag somnade ifrån den!
 My sussar sött!

När klockan började närma sig fyra kom Robban och Robban och det blir ett jävla ståhej... Stackars mig och Lojji som måste stå ut med fyllisar när vi precis är nyvakna:P Men det var trevligt att de dök upp Iaf.

Jätte Mysigt faktiskt..

Söndag: Gick vi upp och beställde Pizza det första vi gjorde sen åkte Robban och Robban hem. Sen umgicks jag med Lojjan heeeeela dagen. Var tvungen att sticka ut och springa en vända bara för att komma ut lite.. Känndes jätte bra efteråt faktiskt. Sen Kom dem tillbaka och vi åt tackos och kollade på film. En mycket trevlig söndagskväll måste jag erkänna:P
Det är inte varje söndag man dricker bubbel och äter tackos!


Måndag: Åter tillbaka på jobbet=) Skulle träna på eftermiddagen men blev istället med dragen på bio. Var och såg Iron Man med Emma, Hanna, Peter, Jonas, Martin, Oskar och Calle. Jag tror inte jag glömmde nån nu.. Hoppas inte de kan bli ganska så pinigt. Faktiskt en mycket bra film.. Över förväntan skulle faktiskt kunna tänka mig att se den igen.

Idag är det onsdag och jag ska träna i eftermiddag.. Första passet denna veckan känns mycket bra faktiskt..
Sats i all sin ära..


Heeeeeeeeej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0