Helgen tills nu!

Jaaa mina vänner:P Fredagen började bra.. Fredagsöl med kollergorna efter jobbet.. Mycket trevligt.. Cissi och gänget hade gjort det jätte fint uppe i loungen.. Mycket trevligt, drack massa bubbel och öl. När jag började känna mig klar där så ringde jag Robban som kom och hämta mig.. Vi åkte till Emil och grillade och sjöng singstar.. Sen jag då så tråkig och trött som jag e började tjata om att vi skulle åka hem vid typ halv elva.. Haha men som vanligt så får man ju sin vilja igenom.. Tur att Robban är sååååå snäll emot mig.. Vi åkte hem och la oss, jätte trött va jag och till råga på allt så hade jag då förståss jätte ont i huvudet... Sen sov vi till kl fyra idag på eftermiddagen känns ju lite sådär halvt segt måste jag säga.... Hoppas du har kul ikväll bebis skulle kanske ha följt med men jaja nu slapp jag ju ha dåligt samvete iaf... Taaaaack andra Robban:P Det är sååå sjukt att ni båda heter robban bli ju vrål snurrig:P
Är nu hos Lojjan som vanligt en lördagskväll haha börjar ju bli standard.... Men det är alltid lika trevligt.. Tycker om min lojji.. Får väl hoppas att grabbarna kommer hit och gör oss sällskap sen efter thyrol.. Vore ju trevligt..
Bye bye.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0