Helgen!

559491-15

Ja haha det blir aldrig som man tänkt sig.. Heter det inte så?!
Vindrickande i hagaparken nä det blev det ju inte. Istället hamnade jag och min söööööta Angela hemma hos Robban och grillade. Hur mysigt som helst;) Tyckte Robbans kommentar om att elden inte brann var det skönaste på hela kvällen:

                                                        

-Men vaaafaaan det är ju något fel på vedträt.

Jo du det kan du fortsätta intala dig:P

Lördag morgon var ju mindre rolig var tvungen att åka hem jätte tidigt eftersom Pappa skulle hjälpa mig att fixa balkongen:P
Det blev toppen verkligen jätte nöjd. Det kunde inte ha blivit bättre.
Åkte till lojjan på kvällen och hade det jätte trevligt vi somnade tidigt eller rättare sagt jag.. Mina ögon total strejkade.. Det gick inte att hålla dem öppna!

Såå i Söndags när vi vaknade så käkade vi frukost och sen åkte jag hem till mig för jag skulle åka och hälsa på angela på hennes nya jobb. Jättefint verkligen men jag saknar dig här:P
Sen åkte vi två hem till mig för jag tyckte att Angela skulle kolla på min nya ballkong:P
Efter det kom Angelas mamma och hämtade oss och Angela övningsköde.... Angela jag är kär i er två haha..
Det var det roligaste jag har varit med om tror jag:P
Så dem släppte av mig i älvsjö och där kom Robban och hämtade mig.. Angela åkte hem och färgade håret för att sedan komma och göra oss sällskap hemma hos Patrik. Jättefint hus btw...
Han hämtade henne på motorcykeln så jag tänkte att jag skulle vara snäll och ringa och förvarna henne:
My:
- Angela jag skulle rekomendera jeans och skinnjacka!

Angela:
-Varför då? Vad menar du..

My:
-Du ska åka motorcykel!

Angela:
- VILL NI ATT JAG SKA DÖ ELLER!!!!!!!

Men hon klarade sig fram levande och tur va ju det för Patrik...
Vi hade en toppentrevlig kväll och kom hem jätte sent.. Så jag har typ sovit ingenting inatt men det gör inget:P
För jag är GLAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0