Vänner <3

Känns ju som en bra idé till mitt första inlägg i min första blogg!
För jag har så mååååånga underbara, sööta, snälla vänner som alltid finns där för mig när jag än behöver dem..
Mycket nämnvärt om jag får säga det själv!!
Underlig sak egentligen vännskap, vad man är beredd att gå igenom för en annan människas skull..
Ganska underbart faktiskt. Älskar den kännslan när man tycker om någon så mycket och att man vet att man är lika omtyckt tillbaka.. Skulle kunna göra vad som helst för mina vänner..
Jag själv hoppar runt ganska mycket men jag har ju mina guldklimpar:P

Sååå tålamod nu jag måste ju komma underfund med hur detta fungerar jag är som sagt "oskuld" i bloggvärlden haha.. Men det kommer mera......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0