1 November!

Vi har haft en jätte mysig dag på banan=) Här kommer lite bilder:

 Dennis & Frida!

 Hela gänget vid Stefans och Jonas Bilar!

 Älslking som inte vill vara med på kort!

 Patrik!

 Frida<3

 Banan!

 Banan igen och så Fridas omtalade mössa förstås=)

 Robban och Emil när vi stod och väntade på alla.

Kom hem för en stund sen, gjorde ett tappert försök att sticka ut och springa en vända i det fina vädret men jag fick jätte ont i benen eftersom jag inte har några ordentliga skor med mig. Så det blev bara 10 minuter innnan jag gav upp. Haha men ändå.. Skit samma har tagit det lungt hela veckan så det kan jag lika gärna göra helgen ut så kör jag järnet nästa vecka istället:P Nä jag ska hoppa in i duschen nu och gör mig fin i min nya klänning och sedan dra på Emilies fest:P Nu är det rätt dag i alla fall=)

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0