6 Månader har gått<3

Har sovit som en stock inatt 10 timmar tror jag det blev.. Men det behövdes eftersom jag och Robban ska vara uppe sent ikväll. Ska sova borta i Haninge också. Ska bli jätte mysigt.
Tänk att vi redan har varit tillsammans i 6 månader. Sjukt vad tiden gått fort. Det sägs ju att den gör det när man har roligt och de sista 6 månaderna har verkligen varit de bästa i mitt liv.
Att ha någon vid sin sida som man alltid kan luta sig mot vad som än händer. Som alltid finns där och som är min absolut bästa vän och den finaste person jag någonsin träffat. Hur många får egentligen på riktigt uppleva det ens en gång under sin livstid?
Jag älskar dig så ortroligt mycket<3


Du är det finaste jag vet=)
    <3


// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0