An kännslomässig men mysig kväll!

Har varit hos lojji hela kvällen och myst.. De har också lurat mg hela kvällen om att det spökar i hennes lägenhet och det gick jag ju på ända tills Robban kom och förstörde det roliga eftersom han såg igenom deras trick efter 1 sekunt typ. Vill bara påpeka att jag verkligen har trott på detta heeeela kvällen. Ja det är inte sant hur lättlurad man är.. Här kommer i alla fall lite bilder från kvällen=)





Massa prat!! GOd mat!! Kebab.. och tv-tittande..
Kan det bli bättre. Haha jo det kann det kanske. När jag och robban gick ur bilen här hemma så gav han mig en påse.. han hade köpt julstjärnor eftersom han tycker att vi ska julpynta lite här hemma. Haha jag hade inte tänkt göra det men okej då=) Bara för att han är sååå söt=)

(Tänk att man kan se så annourlunda på en person nu när man är vuxen jämfört med vad man gjorde när man var barn!! Jag vill inte att saker ska vara så som de är just nu.. Vill bara vara liten igen och inte behöva ha dessa tyngder över mig. Vad gör man när man inser att en person inte alls visar sig va den man trodde och alltid har trott. Det gör mig ledsen...)

// M

Kommentarer
Postat av: Louise

I LOVE YOU !!!!

2008-12-01 @ 00:20:23
URL: http://lojji.blogg.se/
Postat av: victor

Hej,100 000 människor dör varje dag av åldrandet.Kolla in min blogg där jag skriver om livsförlängning och samhällets åldrandeproblem samt hur vi ska besegra åldrandet så att man kan leva så länge som man vill.

2008-12-01 @ 00:22:14
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha köpt och köpt de kom ifrån mamma =)

Hur mår du? vi måste se ngn dag.. de var ett tag sen.

Puss&Kram

2008-12-02 @ 20:36:13
URL: http://Metrobloggen.se/LoveIsLife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0