Angela<3

Jag tror helhjärtat på att man inte vet hur bra vänner man har förrens de är borta.. Eller borta och borta.. Min sötnos är i Australien.. Det kan man väl kalla borta. Saknar henne så otroligt mycket. Tänker på dig varje dag som går sötnos.
Jag trode att ju äldre man blev destå svårare skulle det bli att verkligen hitta sanna vänner såna som man verkligen vet alltid kommer finnas där. Även om man inte setts eller pratat på länge. Angela är en sån vän. Vi träffades i februari i år och hann bli så otrloligt bra vänner under tiden hon jobbade med mig. Det är konstigt hur man kan fatta tycke för varandra så.... Jag älskar och saknar dig och oss massor gumman. Kan inte vänta tills du kommer hem!! Men jag vet att du och Lisa har det toppen där borta, så jag är glad för din skull.
(Fast jag helst skulle vilja att du var här med mig:P)







Massa kärlek=)

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0