Börjar jag bli gammal?

Hampan säger:

var ena gång jag frågar vad du ska göra är det alltid samma svar


*Mysan*---> myyysis.blogg.se säger:
haha nä det är de väl inte


Hampan säger:

jag ska äta midda med en kompis och min pojkvän.... bla bla bla


*Mysan*---> myyysis.blogg.se säger:haha nu får jag lite ångest


Hampan säger:

tänk på vad du har gjort de senaste helgerna

*Mysan*---> myyysis.blogg.se säger:a meh lägg av

Hampan säger:

alltså det är ju jättetrevligt men vafan liksom


Mysan*---> myyysis.blogg.se säger:haha får du inte tillräckligt mycket uppmärksamhet sötnos=)


Hampan säger:

jo men det skulle vara kul och höra någon gång

fan jag ska ut och pratja med brudarna

ska du med eller


*Mysan*---> myyysis.blogg.se säger:vill du följa med upp och ta en fikasom lite plåster på såren=)

Hampan säger:

10.40

*Mysan*---> myyysis.blogg.se säger:okej=)




Jag undrar om alla mina vänner uppfattar mig så nu för tiden? Skulle ju vara ganska sorgligt i så fall. Kanske måste börja ta mig i kragen och gå ut lite mer. Men jag tycker att jag gör det, fast å andra sidan uppfattar man inte alltid sig själv så som andra uppfattar en.
Aja en  tankeställare blev det i alla fall=)

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0