Fredagsöl och Middag=)

Hade en tok trevlig kväll igår men alla på jobbet=)
Det vart lyckat som attan=)









Världens mys. De enda jobbiga var att jag lyckades blanda både vin, öl och cider. Kanske inte det bästa men man vill ju smaka på allt det goda=)

Ät en härlig middag hemma hos Linnéa och Andreas också. hon hade kagat världens godaste currykyckling med ris. Måste själv prova den nån dag. Verkligen jätte gott.



Jag och Baby=)





Linnéa och Andreas=)

Så vad har jag gjort idag då!!!!
Typ det tråkigaste man kan föreställa sig. Stadat och tvättat och det är inte slut på det roliga än ska ni veta. jag har inte ens kommit till hälften=)
Men men man måste ta sig i kragen ibland.. Måste gå till centrum också en sväng och köpa en present till Nora(min kusin) som fylle 7 år idag. Vi ska dit på middag ikväll. Men nu måste jag fortsätta städa=)

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0