Ibland går det bara inte!

Har varit svindålog på att uppdatera i helgen men ibland orkar man bara inte! Någon som känner igen sig?
Va i alla fall på födelsedagskalas hemma hos min faster. Min lilla kusin fyllde 7 och det ska ju firas. Glömde kameran hemma så jag kunde inte ta några bilder tråkigt nog men men.
Idag har jag Yogat på morgonen och nu sitter jag på jobbet.

Fick reda på att min favouritinstruktör ska åka till Indien nu och Yoga i en månad.
Det är verkligen någonting jag ska göra. Kanske inte just nu men någon gång i livet. Måste ju vara skithäftigt att komma ner till värmen och bara leva hälsosamt en månad utan att behöva tänka på vardagen här  hemma=)

Efter jobbet ska jag hem till Lojjan!
Det var jätte länge sen vi sågs så det ska bli trevligt=)

Hoppas alla där ute haft en bra helg!?

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0