Idag känns det mycket bättre=)

Funderade imorse på vad som kan vara orsakeb till att jag inte känner mig på topp.
Jag sover nästan 10 timmar varje natt och är sur och grinig heeeela tiden.
Pratade med Emilie igår igår och hon känner precis lika som jag. Känns lite bättre när man vet att man inte är helt ensam om att vara en sur bitch..
Men den här dagen har börjat bra och jag tänker minsann se till att få ut det mesta av den så idag ska jag:

- Träna Sats Yoga på Lunchen
- Gå och köpa en liten baby present till den nyblivna familjen (My, Jerry och Rasmus)
- Möta upp Marietta och Emilie efter jobbet och åka och mysa med bebisen
- Hem och gosa med min älskling (som också lovade att han skulle ha maten klar när jag kom hem) haha vi får väl se hur det blir med det=)

Låter som en ganska bra dag tycker jag och så fick man ju lön igår också.. Konstigt att allt känns mycket bättre då!

Kanske måste ta mig tid att lägga mig i solariet också, kanske är bristen på ljus som har gjort att jag varit så deppig.
Men nu är den tiden över har jag bestämmt. Nu är det enbart possitiva tankar som får snurra i mitt huvud.

Massa ljus till er där ute=)

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0