Igår hade jag en jobbig kväll!

Men jag måste säga att min älskling ligger på tredubbla plus efter hur han hanterade min ilska igår=)
Jag kom ju som sagt hem, gick iväg på promenad med Marietta, kom hem igen, lagade mat. Sen va jag så himla trött efter att vi hade ätit och när jag satt där i Soffan och tyckte synd om mig själv för att jag hade hundra miljoner saker att göra. Ta hand om disken, duscha, tvätta mm. så brast det för mig. Jag började gråta och kännde mig jätte ynklig. Tänk vad småsaker kan ställa till det=) Haha.
Så vad gör han!? De ska jag tala om..

Han lyfter upp mig och lägger mig på Divandelen av soffan, hämtar sovtäcket och stoppar om mig så jag ser ut som en kokong och så tittar han mig djupt i ögonen och säger:
- Jag tar hand om disken älskling!

Jag är lyckligast i världen=)

Guuud vad glad jag blev över dessa ord. En tyngd som direkt lyftes från mina axlar.
Tänk att jag, just jag skulle få världens bästa pojkvän. Vems dröm är inte det=)?

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0