Inte sådär jätte roligt!

Att sitta helt själv i mörkret och vänta på att telefonin ska komma igång så jag kan testköra inför morgondagen. Man vill ju inte behöva ta itu med det de första man gör imorgon bitti. Skönt att slippa strul på morgonkvisten. Har fått massa gjort inför morgondagen och så har jag städat repan lite smått. Kan behövas ibland.
Det är ju alltid roligt när det är rent och snyggt omkring en. Jag trivs som bäst då=) Hoppas bara att jag slipper larma på bara det är typ min största skräck att larmet ska börja tjuta och man inte vet vart man ska ta sig till, men jag tror att jag har hyfsat koll på läget. Ser verkligen fram emot att bara få krypa upp i Robbans famn och ta det lugnt sen:P
Vi har haft skit kul idag jag och Ann ska slänga in lite bilder det först jag gör när jag kommer hem sen så ni får se vad som försegått här i repan under dagen. Vi kan ha riktigt roligt vi två. Som idag när vi skulle försöka komma på hur vi på snabbast sätt kunde få avokado att mogna. Någon som har något bra tips.





Vi har lagt dem tillsammans med äpplen och bananer och så ska de visst ligga varmt också sa Ann. Det låter i alla fall bra tycker jag.
Imorgon kväll ska jag och Robban på middag hos Linnéa och Andreas det ska bli jätte mysigt. Ser verkligen fram emot morgondagen.
Vi hörs när jag kommer hem och slänger in alla bilderna=)

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0