Kvällen blev super trevlig!!!

Va ju hemma hos Emilie som fyllde 20 och vi hade otroligt trevligt..

Marietta, Alex, Mickan, My och Emilie.

Åt en jätte good middag och drack massa vin:P Alla då förutom my då som ska ha en bebis om ca 2 veckor!


    Snacka om mage.. Det sjukaste är att om man ser henne bakifrån så kan man inte tro att hon är gravid.. Heeeelt sjuukt så vill jag ockås att det ska bli när jag ska ha barn.. Bara mage och inte massa annat.. Man kan hoppas, man kan hoppas=)

Jag och Emilie drog sedan ut på Stan och Dansade. Vi mötte upp Susann och hennes Syster också.. Mycket trevligt.

                      

Haha det vart en sjuuukt trevlig kväll och vi hade jätte roligt..

Idag har jag bara tagit det lugnt och varit fruktansvärt bakis.. Konstigt!! Jag brukar aldrig bli det.. Men Älsklingen kom precis så vi ska nog ta och äta lite pizza och godis.. Kanske hyra en film också.. Han vet precis vad jag behöver=)

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0