Nu är jag hungrig=)

Ann är på lunch och hon ska köpa med sig mat till mig från corner när hon kommer tillbaka.. Deras Tortellini är utan tvekan det absolut bästa jag vet...
Har ätit två bananer men jag är fortfarande hungrig..
Konstigt det där hur man kan må så dåligt om man inte äter.. Ont i huvudet och illamående..
Man märker det i hela kroppen...

Jag tror att jag är på lite bättre humör nu men jag kan inte lova ngt. Haha.
Ska iaf på en mysmiddag hemma hos Dennis och Frida ikväll vi ska äta tacos. Robban älskar det så han kommer bli överlycklig. Undra om jag måste påminna honom om att han har lovat att han skulle köpa lite saker på bolaget tills ikväll. Det är nog bäst jag gör det för annars står vi där sen=)

Ha de!!

// m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0