Sjuuuukt sjuk!

Så himla typiskt. Att tro att man är stålkvinnan håller inte i längden det har jag verkligen fått lära mig nu. Jag är verkligen en sån människa som tror att man klarar allt och att bli sjuk det finns lixom inte på kartan. Men nu har det slagit tillbaka på mig som bara attan. Va på vårdcentralen imorse och läkaren sjukskrev mig hela veckan för att jag verkligen måste vila upp mig nu. Det känns ju sådär måste jag säga men idag har dagen gått väldigt fort eftersom jag har sovit igenom den. Har inte kunnat göra så mycket annat. Har haft så sjuuukt ont i ryggen också det slutade med att jag varken kunde sitta ligga eller stå jag fick lunka sakta runt i lägenheten för att inte börja gråta. Helt sjukt!! Som tur va kom Sandra (min räddande ängel) med lite värktabletter eftersom jag inte hade några hemma, så hade hon köpt the till mig också. Hon är verkligen det bästa som finns!!<3
Halstabletter Ipren, Treo och The. Precis vad man behöver när man inte alls känner sig på topp!

Eftersom jag har kännt mig som ett levande kolli de senaste dagarna så har jag inte varit speciellt bra på att uppdatera och det kommer förmodligen inte bli så mycket den här veckan heller eftersom jag är så sjuk med vi får se hur jag känner mig.

Tänkte i alla fall berätta lite om lördagen. Vi hade det ju jätte trevligt jag tänker inte berätta så ingående men jätte trevligt verkligen fick massa fina presenter. Presentkort, blommor, vinflaskor, bio och middag med Susanne och Sandra, Kosta Boda glas som jag samlar på och en digitalkamera av Pappa och Karin. Så nu ska ni äntligen få bilder med lite bättre kvalitet. har inte hunnit ladda och läsa och installera och så eftersom jag har varit sjuk men vi får se om jag orkar pyssla ihop den någon gång under veckan:P
Så ser den ut i alla fall och så har den ett fint rött fodral. Jag gillar rött!

Ska försöka laga lite mat nu.. Har inte fått i mig nåt alls idag har mått så dåligt men ska verkligen försöka.. ÄLskar köttfärssås så jag kanske ska göra det!

Hörs!!

// M

Kommentarer
Postat av: Malin

Men älskling då! Är ju så tomt utan dig här på jobbet. Se till att vila upp dig ordentligt nu. Roa dig med att kika på bilderna på face som jag lagt upp så länge, och spec vad mina kära killkompisar skrev om dig ;) Massor med pussar.

2008-11-11 @ 11:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0