Snart bär det av!

Sitter på jobbet nu och förbereder det sista åt Maria som ska sitta här i receptionen istället för oss de här dagarna.
Känner mig lite bättre näsan har i alla fall slutat rinna.
Tåget går från centralenn 14:10 och kommer ta ca 3 timmar ner till GBG. Vilken tur att jag har en bra bok med mig. Kanske ska övertala Ann att köpa en kortlek så vi kan spela kort också.. Tågresor är ju sååååå triskta verkligen. Det finns ju inget värre. Men det blir ju kul när man kommer fram så man ska ju inte klaga egentligen.
Har hört att hotellet vi ska bo på är toppen så vi hoppas på det bästa och att jag får ett trevlit veckoslut. Eller hur???
Helgen kommer i alla fall bli kanon det vet jag:P

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0