Va hos Marietta en stund=)

Efter att farmor och farfar varit här kännde jag att jag va tvungen att komma ut en stund men jag vågade inte gå runt sjöarna själv eftersom det hade blivit kol-mörkt. Så jag tog en prommis bort till centrum och gick upp till Marietta en stund. Drack lite the och snackade skit. Va länge sedan jag träffade henne så det var jätte roligt...
Kom precis hem nu, Sandra ringde och ville att jag skulle följa med henne och Cicci ut men eftersom jag varit hemma och sjuk hela veckan så pallar jag inte. Verkar onödigt och bli sjuk igen plus att jag gärna vill börja träna nästa vecka också.

Så det blir nog bara chill framför tv:n. Går det nån bra film idag kanske!?

Måste nog försöka få i mig lite middag. Trist bara när man är själv men vad gör man? Tänkte ringa Sandra också och kolla om jag får plats i bilen imorgon., Skulle va kul och följa med och hämta killarna och se hur slitna de är efter helgens bravader nere i Danmark på Sensation..

Visst är det roligt att jag har en bra kamera så man kan lägga ut bilder med lite bättre kvalisort!+

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0