Värsta myskvällen!

För det första måste jag bara berätta att Ann har klippt av sig allt sitt hår. Mycket modigt måste jag säga.. Skulle aldrig våga göra det men åj så fin hon blev=)
Mycket mycket snyggt.

Har ju också varit och gosat med lilla Rasmus ett tag. Va ju tvunget att se den lilla saken=)



Här är den lilla sötnosen med Nallen han fick av mig<3 Världens sötnos.. Sjukt hur mycket hår han har för att vara så liten=)



Här är söta Marietta<3



Och jag och Emilie som sitter och väntar på tåget i Rotebro.
Skönt att komma hem. Har varit mycket idag=) Robban hade lagat kycklig när jag kom hem och nu sitter vi och kollar på efterlyst...
Nä måste nog gå och lägga mig snart ska upp i gryningen imorgon och gå på Pilates..

Massa Mys!!!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0