Vart tog min motivation vägen!?

Jo jag tror den flög iväg när jag märkte att jag hade tagit med mig hela träningsväskan och vet ni vad som fattades.. Jo byxorna.. Känns ju jätte kul när man hade tänkt träna på lunchen. Sen fungerar ju ingenting som jag vill. Det här nya officepaketet och jag är inte vänner om man säger så.. Jag känner mig helt handikappad och kan inte göra någonting. Dessutom kommer jag inte in där jag ska för att kunna ändra vissa saker och då blir jag frustrerad.

Den här dagen är verkligen inte bra det känner jag ju.. Men det är fredag och då ska man vara glad har jag hört... Men gissa vad.. DET är inte JAG..

Jag har en riktigt dålig dag idag där allt bara blir fel..

Tur att Hampus kom nyss och visade mig hur fan man får in en ny rad i exell dokumentet annars hade jag nog lekat och bankat i golvet vid det här laget...

Aja vi får se om det blir bättre det kan ju knappast bli värre=)

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0