Yoga och Solning!

Har hunnit med mycket nu på morgonen.. Känns sjuuuukt bra:P Är på fruktansvärt bra humör idag.. Tror det beror på att jag känner mig kärnfrisk och kan börja träna igen.. Jag mår så otroligt mycket bättre då..
Jag och Robban såg på en jätte rolig film igår. Jiddra inte med Zohan med Adam Sandler i Huvudrollen.. Den kan jag STARKT rekomendera om det är någon som är sugen på en hysteriskt rolig komedi såhär i höstmörkret.
Hade världens mysigaste kväll efter miug bakisdag så den slutade bra i alla fall..
Yogan gick hur bra som helst nu på morgonen. Känndes verkligen jätte bra.. Blir så glad då, när det verkligen känns som man får ut någonting av det istället för att bara känna sig stel och orörlig..

Hur har eran helg varit?

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0